petek, 29. avgust 2008

TRIFORČK-tirforčk


Pred nekaj leti je v sodelovanju s kantavtorjem Primožom S. nastala ta pesem!


TRIFORČK
Sn se zbudu u an grap
Sn bi z autam na strih,
Me je glawa balila
At kausne pr´Malk.
Wos skruokan sn sklenu
de triforčk bom uplenu.
Sn šou u štacuna sn plunu triforčk.
Policaji za mana s triforčkam u lublana.
S triforčkam pabiegnu
de´pse z grape patiegnu
NAMATAJ TRIFORČK,
PATIEGN TRIFORČK,
ZASUKAJ TRIFORČK.
Sn se z grape uliku
Pa piu kislu mliku.
Zagrabm za zajle
Ka papstila je kajle,
Mi triforčk je uzilu
Je auto napilu.
Sn se zakljeu…
De še ejnkat bom zajle napieu.
NAMATAJ TRIFORČK,…
Sn premal bi pamislu
Mi jajca je stisnu
prekljeman triforčk
zajeban triforčk.
Kurc pa ta teč
Je bi itak zaneč
Je špricala kri,
M´je lamu kasti
Zej ta hudeč je itak zaneč
Si s triforčkam pamagam
Ka žena palagam
NAMATAJ TRIFORČK…
Tirforčk=ročni vitel

4 komentarji:

Tine pravi ...

Dobr sta se patrudla ta s triforčkam...kak tu sploh zglida oz. a ima kešnu bel strokovnu imi?

David pravi ...

ročni vitel

Gorazd pravi ...

Bejš pejen, ka s' damu!

David pravi ...

tud ta bi lohk ja sam ni moje avtorsko delo:)bom prašev boškita če lohk abjavm