ponedeljek, 25. avgust 2008

Letni dopust-1dan


Večino dni svojega letnega dopusta(22 dni) porabim za rally(eden od mojih hobijev dragih hobijev), vendar je nekaj dni šlo v drugačne namene...
Odločitev za 2 dni spoznavanja lepih slovenskih gora je padla v trenutku in takoj sem moral pisati šefu za dodaten dan dopusta, eden je bil že rezerviran za "hobi".
Takoj po nočnem šihtu-brez spanja s spakirano opremo sem se odpeljal do Tineta in Diane(pobudnika za griče);v Cerknem smo pobrali še Aleša(rojc) . V avtu so bile same dobre debate tako, da iz mojim spanjem ni bilo nič. V Bovcu smo šli v nakup za naše lačne želodce(dimljeni jošt,domači želodec,banane, rdeče pločevinke,cedevita...)
Pot nas je peljala po dolini Soče naprej do Vršiča, kjer smo imeli rezervirano prenočišče v Erjavčevi koči.
Za prvi dan smo si izbrali Veliko Mojstrovko 2366m.n.v
O sami poti ne bom kaj dosti pisal, saj veste leva desna leva desna...raje malo več fotografij.

Prvi počitki:)
Pogled proti Vršiču
Tik pred vrhom nas je ulovila nevihta-bravo Tine za osvojeni vrh;
Z Diano sva v upanju, da bova čimbolj suha prišla v dolino, dobesedno letela, kar je bil vzrok, da sem čutil noge še dva dni za tem:)
V koči smo odprli sušilnico, malicali in preizkusili skupinska ležišča(2uri). Časa smo imeli na pretek, zato smo se odločili, da se odpelejmo na kratek izlet do Kranjske Gore, kjer nas je zapustil Rojc.




Na poti nazaj so se nam oglasili lačni zelodčki, zato smo se odločili, da si večerjo skuhamo ob sinje modri reki-Gobova juha in makaroni z zelo okusno omako.
Hladlinik v naravi
Dan se je počasi začel prevešati v noč, zato nam je ostal samo še počitek in nabiranje novih moči za drugi dan.Več v nadaljevanju.

3 komentarji:

Andrija pravi ...

mi je že žal, ka nism šou :(
fajn fajn!!

Tine pravi ...

Heeeeeej! Najprej čestitke za prva objava. Naslovna fotka gri super skap z naslovam bloga:)
Lip izlet ste mil. Tut men je zej mal žov ka se nism udeleživ...
Uspešno bloganje!

David pravi ...

Hvala teb:)
Mirko mi je pa kej dovžn!