nedelja, 9. november 2008

Martinovajne




U sabuta sma šli mal martinavat-Brje.Najel smo kombi, za voznika sm se jest javu de se oddolžim za vse prevoze na žure, ka mi ni blu triba pelet!
Dabill sma se ob6ih na kunclnu pol pa pačas naprej-dobesedno(do črnega vrha sma hadil 2ure, za cila pot pa ene4urce)!
Ko smo prispel na kraj prireditve je blu triba parkirat, zato so poskrbel redarji de sa nas usmerjal in z našim predlogom, de boma čim bel bliz odra sma parkiral na trava!!!Že ob 10 je bla taka mavta in sma se pridnu smejal pubam ka sa prubal pridet van kao de boma mi ta misija opravl kot za šala!:) "pustma zdej tu ka se boma še vrnil "
Zabava se je odvijala pod šotoram, špilal sa Atomik Harmonik, domačinke-ala Rebelde pa en Dj je vrtu muska.
Takoj ka sma pršl nutr je blu triba jet niki paist in začuda ni blu narezkov sam se tud čevapčičev nisma branil!
Dragu ni blu saj men se ni zdilu-2litra belega in litr stila je blu 12eur in tuk je blu tud par rund potem,smo skuz imil ista pijača na miz(u kombitu je blu pa drugu na meniju).
Po dovgmu cajtu sm spet plisav čeprav na hitre viže naupam še ka gležn ni še čist ok!
Nasmejal smo se za par dni naprej in nazaj, gavaril sma iz Atomiki in sa nam oblubil en komad za Idrce sam kej ka je biv takrat, ka smo se valel pa mavt kot kešni kocki:)
No in naš žur se je kampliv na razriti trav vsi ad mavte, kombi je biv arajhan že pridn sm pršu do nega!Van iz te zagate sma pršl s pomočjo traktorja in prijaznega domačina, ka se mu je dal ubadat z nami(ene 15avtov), se bi mi tu tud sami parihtal sam en traktor ni tev užgat-bi si ga mal spasadil(površnu narjenu bi riku Serđo)!
Na poti domov smo se ustavl v Ajdovščn na Petrolu, kjer je sledilo kopletno prajne kombita in oseb:)
Sergij;Anja;Klemen;Nejc;Dimitrij;Miha in jest sma bli te packi,drgač pa zlo uredu klapa!
P.S: slike so slabe ka sm slikav iz telefonam!
prčakovav sm kešne policaje, de nas boje ustavl ka bi mi blu prov fajn jet pihat ka sm jemu 0.0 u krvi pa jih ni blu-pa drugič:)
IN? bo bo ej




















4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Vse lepu in prav, čevle sm ži vrgu u smeti, de bi pa z atomiki gavaril se pa ne spovnem...no ja pa veritn kej druzga tut ne :)

David pravi ...

:) Mihatu jih je tud mama vrgla!
no sej je sam mihc gavoru pa serđo pa sam iz moškim delam atomikov!

Anonimni pravi ...

Vask komentira:OFF ROAD JE ZAKON!!!!

David pravi ...

:) je ja